redan onsdag ,

Hejhej :)

Grymt skönt att tänka på att det är Torsdag i morgon.
Snart helg igen, Yes!

Jag förstår inte, fast jag äter och dricker mycket vatten (äter bra saker, inget godis) så mår jag ändå skit.
Är så himla trött och hängig.
(Fick frågan om jag var gravid, vilket jag INTE är).
  I morgon ska jag och filip åka ut till österby efter jobbet.

Idag så fick jag besök av både mamma och mormor på jobbet :)
Mamma kom vid 11.00 och köpte lunch innan hon skulle vidare till Enköping.
Jag fick hjälpa till att servera henne, fick göra salladen och ta emot pengarna, kassan kan jag absolut ingenting ännu så det fick jag hjälp med :)
  Mormor kom vid 14.00 då vi bestämt att hon skulle hämta upp mig :D
Det var dags att simma!
Jätte skönt var det.
Vi kom dit vid 14.30 och började simma.
Jag simmade i nästan en timme.
Jobbigt var det på slutet, usch.
Jag tänkte på annat så jag "glömde bort" att jag simmade.
Jag skulle lugnt kunna sjunka utan att märka något till jag ska andas så klart.

Just nu halvligger jag i soffan.
Sms;ar med Johanna och Katarina :)

Igår kväll satt jag med mamma i köket och planerade och funderade lite.
Vi funderade lite angående studenten och sen min 20 - årsdag :D
Vet INTE ALLS hur jag ska fira min födelsedag :/
+ att det är en vardag, usch.

Nu ska jag dra en filt över mig och halvkolla på tv,
Puss, bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0