tisdag ,

Hejhej :)

Sitter i soffan, kollar på Vänner.
Nyduschad och insmord - klar för natten om några timmar.
  I morgon bitti blir det sov morgon, vi ska sova ända till klockan 7.30 :D
Tusan så skönt.

Idag så gick allt bra, precis som vanligt.
I morgon blir det kursen på fyrishov.
Sen efter det så blir det simma med mormor.
Skönt att jag kommit igång lite.
Simmade igår och ska simma i morgon.
I morgon bitti ska jag väga mig.
Ska börja väga mig en gång i månaden, samma datum.

Vi åkte hem till filip idag.
Vi behövde hämta bröd och sånt.
På vägen hem så såg jag tre stycken älgar.
En låg ner och två stod i närheten och åt.
Vi vände så filip också kunde få se dom, så körde jag sista biten.

Nu ska jag kolla på tv.
Bye :)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0