tisdag ,

Hej :)

Har inte orkat skriva.

Idag fick jag äntligen tag på Magnus som jobbar på Coop.
Skulle prata med honom angående lov och sjukdom.
  Nu har jag lov iallafall.
Lika bra.

Idag har vi inte gjort någonting.
Filip har också varit sjuk, i morgon ska han till jobbet.

I morgon ska jag ta det lugnt.
Som alla andra dagar.
Jag har verkligen lärt mig att ha tråkigt.
  Jag ska nog kolla runt lite på internet efter någon att gå till och få massage.
Vill verkligen testa det.
Kan vara skönt också.
  Kankse går dit Janne / May m.fl som bor i österby går till :)
Jag har med mig badkläder, kanske simmar på onsdag eller torsdag.
Beror helt på om jag är helt frisk.

Får se om jag går förbi Katarina i morgon då hon är hemma själv.
Hon och Anton har fixat deras sovrum.
Tapetserat och målat :)
Katarina är så nöjd och glad :D

Nu ska jag lägga mig i soffan.
Först ska jag testa logga in på ellos.se och sen ringa mamma.
Studentklänningen ska betalas :)

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Carran

Åh så spännande! Kan du inte visa en bild på hur din student klänningen ser ut? om du inte vill visa alla dina läsare kan du ju alltid skicka en bild till mig:)hihih! Så himla nyfiken! Snart är det dags!;D kraaamar!

2010-02-23 @ 20:23:01
URL: http://mcsyskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0