torsdag ,

Hej :)

Idag har jag gjort lite allt möjligt.
Ställde klockan och klev upp.
Diskade undan i Österby och tog sedan sällskap med May till Anton/Katarina.
Katarina ville visa oss deras ny fixade sovrum.
Jätte fint vart det!!
Dom har målat och tapetserat helt själva.

Sen så åkte vi alla tre till bageriet.
Jag och Katarina skulle fika och May skulle göra en massa pappersarbete.
Fakturor och sånt, hon fasade över att börja.

Jag åt frukost och fikade lite.
Sen begav jag mig till bussen mot stan.

Jag klev av hållplatsen före stationen för att kolla på stan en sväng.
Klockan var bara 13.00 och jag skulle vara på mammas jobb omkring 13.45.
  Jag gick till Uppsala Färg för att kolla på saker till inbjudningskorten.
Jag ska pyssla ihop egna fina inbjudningskort till studenten.
Jag ska göra till: Pappa/Wicke, Farfar/Anita, Mormor/Arne, Morfar/Monica, Farmor/Micke, Robert/Zarah, Ch/Malin
Skojj, skojj!
  Vi får se om bror och zarah kan komma, lilla bebisen är väntad att komma ut den  3/6 och studenten blir dagen efter :) , hoppas dom kan komma, och kanske kommer dom med en liten bebis :)

Jag köpte lite saker till korten.
Köpte kort, klistermärken och en massa saker.
Tidigare idag så kollade jag på www.pandurohobby.se har beställt lite saker som kommer inom en vecka!
Jippie, längtar efter att få börja.
Kommer att bli as fint!

Nu ska vi strax äta.
Jag var sugen på köttbullar med makaroner och en massa ketchup :D
  Skrev till Anton/Katarina om att dom fick komma förbi om dom behövde.
Dom brukar storhandla på Coop i Boländerna och då är det nära hit.
Katarina kanske blir trött eller har ont och vill lägga sig ett tag innan dom ska åka hem igen.
Kanske är jobbigt att sitta i bilen.

Nu ska jag sluta skriva.
Ska vara social med filip.
Vi är ensamma hemma här i Gunsta.
Petra åkte till Putte idag och jag tog bilen efter att mamma, henry, pia och ove hoppade av vid bussen mot båten.

I morgon ska jag till Gränby.
Får studiebidrag och måste handla in lite saker som behövs.
Underkläder!
Sen ska jag till Storvreta och hämta upp lillebror hos mormor och arne :)
Kanske svängen in en stund på Fullerö Handel.

Bye, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0