-

Hej ,

Idag fick jag ledigt.
Kom precis hem ifrån Almunge och tandläkarbesöket.
Allt gick bra. Tog ett tag men nu är allt gjort och jag behöver inte komma tillbaka ännu på ett tag.
- SKÖNT!

Efter jag var klar så gick jag in på skolan ett tag.
Skulle kolla om Thomas var där.
Det var han inte :/
Sist jag var där så var han sjuk.
Idag var han på någon kurs eller sjuk, ingen aning.
Fan vad trist.
Om det är någon vikarie/"vän" jag saknar så är det honom.
Han fanns alltid där.

Jag sprang iallafall på Håkan, min gamla musiklärare.
Han kände igen mig :D
Han frågade om han fick krama mig, han vart väldigt glad :D
Vi stod och pratade länge, han glömde bort eleverna som satt och väntade i klassrummet.
Jag fick vara med om jag ville men tackade nej, haha.
  Han trodde det var 3 år sen jag och mina vänner slutade men det är hela 4 år sen.
OJ var tiden gått! Usch!

Jag handlade lite lunch och ett paket med vindruvor.
Jag kunde till och med gå vid godishyllan för att komma till kassan UTAN att falla för frestelsen.
Men fy fasen vad jobbigt det är.
Jag slutar ju inte helt med socker "godis.
Jag äter ju all mat fortfarande, pasta och potatis. Än så länge.
Godis har jag lovat mig själv att jag får äta fredag kväll/lördag.
  Då har man något att se framåt till. Ledighet och lördagsgodis :P

Mamma ska snart höra av sig.
Om pengarna kommit in på hennes konto idag så ska vi storhandla hon och jag.
Först ska hon med Wille till ackis för en 4års - kontroll.
Han ska göra hörtest.
Får se hur det går. Igår när vi berättade och förklarade hur det skulle gå till så upprepade han bara: Jag vill inte! Jag vill inte! Jag vill inte!
  Så vi får se hur det går.
Han vet iallafall att han får åka till leksaksaffären efteråt så hoppas att det funkar bra.

Nu ska jag lägga mig i soffan med filt.
Lite små kallt inne.
Ska äta lite vindruvor också :D

Laddade nyss på mobilen, laddade på filips mobil också :)
Då blir han glad.

Pusspuss, bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0