drömmar

Hej ,

Inatt sov jag som en stock.
Jag vaknade piggare än aldrig förr och hoppade i sängen för att få upp filip :)
Vi åkte till bageriet och åt frukost, filip skulle hjälpa janne/stina och anders med något som skulle faxas iväg.

Efter det åkte vi ner till huset, till filips farfars och farmors hus.
Janne och hans syskon har anlitat en ny mäklare.
I kontraktet ingick det "styling" av huset.
Dom hade gjort det sååå fint!!
Det var som ett helt annat kök, vardagsrum och övevåningen var jätte mysig.
Huset år SÅ fint.
Filip och jag köpte en lott.
Skulle vi vunnit så hade vi köpt huset på en gång.
Vi vann bara 25 kr * 2 så vi tänker köpa en till lott.

Vi stod i köket och diskuterade med Janne medans han städade lite.
Han berättade vad han velat göra om och så i huset.
Riva någon vägg, fixa köket m.m.
Man ser rummena i sitt färdiga omgjorda skick och det är en dröm :)

Jag blev nästan lite deprimerad nu när vi åkte där ifrån, filip berättade sina planer och jag mina.
Jag skulle lugnt kunna bo där, hela livet.
Jag tycker om Österbybruk.

Nyss så handlade vi och filip tänder en brasa.
Allt för dagen är gjort som måste göras.
Jag ska kolla lite på internet efter en pulka.

Bye ,

<3

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

i Jönköping, Göteborg eller i Skaraborgstrakterna - dvs Skara, Skövde, Lidköping, Falköping mm :)

2010-01-09 @ 16:31:58
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0