Johan utmanar mig ,

Hej :)

Blev utmanad av Johan, ska säga sju saker om mig själv.
Får se om jag lyckas.

Kolla in hans sju saker om han på:
www.laxn.wordpress.com

Åtta saker om mig själv:

-
Har kontrollbehov och städmani

- Morgonpigg

- Tycker väldigt mycket om pizzan Opera med tonfisk

- Sockerberoende, godis is life!

- Kan knapp digitalklockan

- Älskar att åka buss

- När jag kollar på tv/film med Petra (lillasyster) så brukar jag skrika KOLLA, KOLLA, KOLLA fast hon mycket väl ser och kollar :D

- Kan inte säga Jalapenos

Nu får du skriva sju saker om dig som ingen annan vet.
Jag utmanar Mamma, Petra och Fanny :D

Kommentarer
Postat av: Tjocka Gubben

Lina, Digitala klockan är ju lättare än vanliga

2010-01-23 @ 20:42:07
URL: http://laxn.wordpress.com
Postat av: Petra

KOLLA KOLLA KOLLA.. JAAA jag kollar xD hahahhah

2010-01-23 @ 20:48:32
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Haha vilka roliga saker :P



Tror du jag kommer passa i det ? :)

Kramar

2010-01-24 @ 14:00:03
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0