Nyårsafton :)

Hejhej :)
Uppdatering om våran nyårsafton ,

Våran nyårsafton vart bra.
Mycket skratt, lagom med dricka och mycket bad i tunnan.

Vi åt god mat, god efterrätt (som vart lyckad ändå), spelade spel, singstar/guitar hero, badade tunnan och sköt raketer m.m.
Maten var riktigt god, vi lyckades!
Maten räckte till alla och blev lite över.
Rummet var piffat och alla var glada.

Det var sjukt skönt att bada tunna.
Jag, petra, filip och pontus badade vid två tillfällen, sammanlagt badade vi kanske 2-3 timmar.
Det var omkring 35-37 grader och det snöade.
Vi rullade i snön och hade lite snöbollskrig vid flera tillfällen.
Underbart!

Alla som var här gjorde våran Nyårafton lyckad,
Tack på er, Fanny, Annica, Johan, Pontus, Moa, Petra, Filip och jag själv.

Somnade omkring 04.00, glada, mätta och "lulliga".
Jag tror alla var nöjda med kvällen?!

Här kommer lite bilder, men några spar jag för mig själv :D
Vi måste ses snart igen och ha skojj!



Mycket skratt och leénden vid bordet :D




Puss <3




Knäpp Moa ,




Guitar Hero, båda två ser koncentrerade ut, haha.
Kolla in deras miner ,




Sötungar säger jag bara <3
Roligt att dom var med oss, att dom vågar och vill :)




Jag, Filip, Petra och Pontus badade vid två tillfällen.
Rullade i snön och hade snöbollskrig.




Fanny är så speciell, snäll och underbar <3
Bonussyster, svägerska, nära vän m.m. :D




Tolvslaget!
Ja, vad säger man.
Pussar, kramar, skratt, champagne och skrik <3


Nu ska jag fortsätta kolla på Mr. Bean på semester :)
Bye, GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: mamma Ann

SSS...vad ska man säga om Petra/Pontus koncentration när dom spelade gitarr....:-D



Vilka fina bilder och vad alla ser fina ut och så fint ni har fått till det.

Ni har haft en super kul och mysigt nyår....synd om dom som missade det...men men de är deras problem.



Gott Nytt År älskling//mamma

2010-01-02 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0