Överens är vi nog inte ,

Hej :)

Min kropp gjorde så ont så att jag inte känner den längre.
Jag har slitit som tusan :)
Är riktigt nöjd över mig själv.
  Idag fick jag en massa beröm också!
Pia (chefen) är riktigt stolt.
Skönt att höra.
Har läst mig massor och fort så jag sköter nästan mig själv nu :)

När vi kom hem hit till Österby så åkte jag upp till bageriet.
May slutade kl 14.00 men hade inte dykt upp då klockan snart var 16.00.
Tänkte vara snäll och hjälpa till med det hon gjorde.
Efter vi var klara så handlade vi.
Idag blir det pitabröd med kebab, ris och grönsaker.

Idag på "jobbet" åt jag en stooor salladstallrik.
ASGOTT!
Kyckling, sallad, gurka, tomat, majs, ost, feta ost, pasta och sås - Mums!

Nu ska jag klä på mig, dushade nyligen.

Emelie - 
Du vet hur mycket det var i trean.
Därför kunde inte jag träffa dig här om dagen.
Jag har ett liv, vänner, pojkvän och familj.
Jag vet vem jag är och vilka jag älskar.
Puss <3
 

puss, bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0