söndag, usch

Hej ,

Just nu sitter jag i fotöljen. Skönt - NEJ.
Varför?
Jo för att jag har ramlat och slagit i ryggen.
Bar på två backar med bröd, semlor och filmer.
Kunde inte ta emot och ryggen/svanskotan fick ta smällen.
Det känns.
 
Idag har jag packat allt bröd som vi bakade igår.
Hyrt filmer till sjuklingen filip.
Packat en del kartonger med bröd som är beställda.
  Strax så ska jag bära fram några backar med bröd som ska hem till Johanna.
Ska packa i ordning bilen och se om allt får plats, Hoppas!
Det ska få plats ungefär 6 backar med bröd och sen en massa påsar med kartonger.
  I morgon blir det nog bara jag som åker till jobbet.
Filip har typ feber och ont i halsen.
Jag känner mig inte kry ännu, och absolut inge bra i ryggen.
Men måste tänka på att orka, det här är testet för att kunna klara ett vanligt jobb sen efter studenten.

Ska försöka prata med Pia (chefen) om all stress och så.
Måste ha en lite lugnare arbetsmiljö om jag ska orka känner jag.
Har aldrig sagt nej, eller emot förut.
Får se hur det går.
Ska tänka ut ett bra sätt att lägga fram det på.
Tänka på att man säger det bra.

Som Katarina sa/skrev att jag ska vara person nummer ett, viktigaste i mitt liv och jag ska ta hand om mig själv.
Måste lyssna på kroppen.

Nu ska jag kolla på film.
Ska höra med filip om han behöver något mera innan vi börjar kolla.

Puss, bye .
<3


Kommentarer
Postat av: katarina

you go girl!!! kvinnor klarar allt (nästan och inom din egen limit) män är..... aningen svagare, klenare, aningen mindre helt enkelt... du vet vad jag menar =)

2010-01-31 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0