söööndag

Hejhej :)

Vart sent i säng igår, som alla andra kvällar på lovet.
Klockan 01.30 släckte vi lampan.

Jag låg och läste Twilight och kunde INTE slita mig.
Fy tusan vad bra den är.
MYCKET BÄTTRE än filmen.
Jag ska läsa på som tusan.
I Juni kommer film 3 ut och jag måste läsa bok nummer 1, 2 och 3 innan dess.
Vi kommer ju vara på praktik och inte ha så mycket läxor så det blir mitt mål.
  Det pirrar i magen när man läser om att dom blir kära m.m.
Nu ska jag strax läsa lite till.
Ska bara klä på mig och sminka mig först.
Ska på kalas kl; 14.00 hos Forslund´s.
Ska åka om ca en timme, vi ska till Stadium och kolla pulka och sen ska vi till Ikea :)
Kolla lite på glas och sånt.

I morgon blir det kanske en sväng till Fjällnora, filip tar med sina långfärdsskridskor.
Får se om Wille ska på dagis eller om han blir hemma, i såna fall tar vi med honom i pulkan :D

Nu ska jag fixa lite.
Väntar på svar av min kära vän.


Puss och kram, bye :D 


Kommentarer
Postat av: lisa g

the twilight saga är sjukt bra, och böckerna är såå mycket bättre en filmerna! :D

2010-01-10 @ 11:20:53
URL: http://galien.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

å Grattis :)

kram

2010-01-10 @ 12:16:52
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0