Underbart väder

Hej :D

Allt är bra här uppe.
Sovit lite sådär, Bamse stör hela tiden.
Om han inte bäddar runt i sängen som vi sover i så vill han ut.
Filip har varit en ängel och varit ut med honom flera gånger i natt.

Nu är klockan lite efter elva och vi har redan hunnit med mycket.
Filip och Åke har varit in till Ockelbo för att Åke skulle ta blodprov och filip skulle handla lite.
Jag har duschat och små pysslat.
Senare blir det lunch och en långpromenad med Bamse.

Här är det klarblå himmel och - 20 grader.
Underbart!
Det är sjukt mycket snö och så ska det vara.
Jag har också tänt en jätte mysig och fin brasa.

Igår när vi kom hit så kom vi inte in på gården.
Åke var insnöad.
Hans granne som brukar köra med traktorn och skotta har varit bortrest.

Vi klädde på oss täckbrallor och vinterskor, in med lite saker och bamse sen började vi skotta :)
Nu så kommer man fram överallt.
Åke fick fullt upp då jag hämtade all post sen 3-4 dagar tillbaka.
Han satt hela kvällen och läste i alla tidningar :D

Hälsar till mamma som får krya på sig <3

Pusspuss, bye

Ska försöka ringa våra praktikplatser idag.

Jag glömde tyvärr kamerasladden hemma, har fotat lite och ska fota mera, så på torsdag/fredag kommer det massor av bilder på allt här uppe :D
Bilder på den fina naturen och Åkes hem.

Kommentarer
Postat av: fanny

Det låter bra Lina! :) här är det 16-17 minus grader.

Lilla bamsen, jag saknar honom här hemma..men ni får pussa på honom ! :D

och hälsa till morfarn och filip och ha de så bra,skönt och mysigt, så syns vi på torsdag :D

2010-01-05 @ 15:42:41
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/
Postat av: mamma Ann

Puss puss...vad duktiga ni när.

Härligt med snö men det är lite för kallt.



Ha det gott och hälsa!

Puss//kram//mamma

2010-01-05 @ 18:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0