Barnvakt, frukt och midnattsbio

Hej :)

Idag blir det en lugnt dag, på förmiddagen iaf :)

I eftermiddag kommer mormor och arne hit, så ska vi grilla och äta gott.
Ikväll så ska jag och filip till stan, vi ska på midnattsbio.
Det är premiär för Eclipse, YES!
Först så ska dom visa Twilight och sen New Moon och senare närmare midnatt så blir det premiären på Eclipse.

Till frukost idag så gjorde jag mig en god fruktsallad.
I den hade jag: vindruvor, gul kiwi, jordgubbar och nektariner.
Jätte mumsigt :)

Nu ska jag snart ut i solen och leka lite med wiljam och erik.


Johan; Jag kan inte uppdatera bloggen eller facebook med en massa bilder ännu.
Bilderna är på filips dator i österbybruk men det kommer :)
Bilder ifrån midsommar och mer kommer senare.

Bye , puss <3




Nervös, ska bli spännande.
Böckerna är jävligt bra, synd bara att det är så många som inte upptäckt det ännu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0