,

Jag har ett mål, du har ett mål. Nu måste vi bara hitta ett fotbollslag.


Veckan har gått fort.
Tack och lov.
I Tisdags vart jag ledig.
Jag tog bara hand om mig själv då.

Idag så händer inte så mycket.
Jossans pojkvän Jacob fyller 25år.
Vi ska dit på fika :)

Filip ska kanske tvätta bilen och jag ska söka jobb/sommarjobb.
Hoppas, hoppas.

Igår så svimmade May i bageriet.
På morgonen.
Hon är inte så pigg, igår låg hon i sängen och tog det lugnt.
Får se om hon orkar kalas idag.

Vi åt jätte god mat igår.
Potatisgratäng och fläskkotlett i bit som filip proppat full av vitlök!
GOTT!
Vi åt framför tv;n och kollade på Melodifestivalen.
Jag hejade på Salem Al Fakir!
Så söt Björn Gustafsson var :D

Vi bakade igår också.
Det gick bara bra.
Nu är ALL bakning klar.
Ska bara kolla igenom allt när vi ses på "kinamötet".

Igår så läste jag Fannys omdömen hon fått hem ifrån skolan.
Dom får jätte fina omdömen i varje ämne som lärarna gått in och fyllt i eftersom.
Hon och May var på föräldrarmöte tidigare så sen efter det får man hem omdömet.
Alltså, Fanny är väldigt smart och duktig!
Var roligt att få läsa igenom.
Hon är enormt duktig i engelska, franska och idrott :D
Söt ungen kommer att komma långt! <3

Jobbet har bara gått bra.
Inte hänt något speciellt direkt.
Nu i veckan ska jag gå efter Annica och lära mig allt i delikatessdisken.
Lite nervöst. Usch.
Men måste lära mig :)

Nu ska filip precis åka iväg och tvätta bilen.
Inatt har det kommit lite snö, typiskt.

Jag ska ta och ladda om min ipod med ny musik.
Ny och bra musik.
Sen ska jag nog gå en sväng med HÖG musik i öronen.
Så härligt!

Sånt som måste göras i veckan:
- Måla hyllan svart
- Jag ska börja med mina studentkort :)
- Möta upp Johanna med brödet
- Hoppas, hoppas på att en bebis snart kommer :D


Nu ska jag gå, bye!
<3


Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Tack :D:D



Kram

2010-03-14 @ 10:49:40
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: fanny

Lina, vad gullig du är !

2010-03-14 @ 21:53:08
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0