Lung och skön söndag ,

Hej :)

Just nu sitter jag här i myskläder och det snöar ute.

Jag och filip åkte till anton, katarina och alvar omkring 12.00.
Kom hem nyss :)
  Jag har fått hålla i Alvar, myst och luktat på honom.
Han var så snäll, han var lugn och bajsade i min famn :P
Han gnällde bara lite då han tappade nappen.
SÅ SÖT!
När katarina skulle byta blöja efter att jag haft honom i famnen mer en än timme så lät han ingenting.
Annars brukar han gnälla och ibland skrika när man byter blöja.
Sen åt han lite och somnade.

Medans han sov så åt vi lunch.
Makaroner och korv. Gott!
  Efter lunchen så klippte katarina filip vilket blev jätte bra.
Just nu så är han i duschen för att få bort allt hår.
Katarina såg väldigt proffsig ut :D

Snart är det en ny vecka.
En vecka som jag hoppas går väldigt fort.
Förra veckan var tuff, mycket tårar och sms.
Tack!


Nu i veckan kommer det nog bli lika tufft.
Nu är det Påskveckan.
Kommer att vara massor att göra!
I vanliga fall brukar dom vara en person som börjar klockan 6.00 och sen kommer nästa vid 7.00 -
i morgon så är det tre personer som börjar klockan 6.00 och jag då.
Jag känner mig mest i vägen, men dom säger att jag har hjälpt till väldigt mycket och inte alls är i vägen.

Nu ska jag ligga en sväng i soffan.
Jag sov ut i morse.
Filip klev upp tidigt (kors i taket), han matade hundarna och gick med dom.
Fanny och jag fick sova, Skönt! :)

Idag ska vi grilla.
Filip ska grilla under taket på framsidan.
Kött, potatisgratäng m.m.
MUMS!

Längtar efter lov, sovmorgon, vår, solen och bad, vattenskoter, köra bil med öppna fönster, blöt bikini, barfota, doften av grillen, nyklippt gräs.
Snart är det sista april , skojj!
Längtar också till eldfesten ,

Nu ska jag gå ner,
puss, bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0