måndag ,

Hej :)
 
Allt gick bra på jobbet idag.
Vart en massa att göra.
Massor av uppgifter att ta in som jag ska göra.
Annica hade sin sista dag idag och jag hjälpte henne så mycket jag bara kunde.

Efter jobbet så handlade filip lite bilsaker.
Jag handlade på jobbet efter jag slutat.

Fick sms igår kväll ifrån Anton.
Han behövde lite kläder och sånt.
Så jag plockade ihop lite sånt som dom behövde.
Sen idag efter jobbet så handlade jag en tidning, lite kakor och godis åt dom :D
Sen åkte vi mot Familje BB.

Det var Katarina som mötte upp mig.
Hon såg glad och pigg ut :)
Alvar har äntligen börjat äta ordentligt och hon såg lättad ut.
Nu hålls dom kvar för att kolla lite extra på hennes sår och se till att Alvar mår bra.

I morgon blir det jobb.
Sen inget speciellt efter, börja måla ska vi göra.
På onsdag blir det möte.
Kinamöte och projektmöte.

Nu ska jag kolla på tv.
Puss, bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0