påskveckan, jobb, slit, stress

Hej :)

Påskveckan, usch.
Jobb, stress, jobb, stress!
Nu har jag verkligen suttits på prov.
Jag håller mitt högsta tempo och sliter på.
Som tur är så ser dom det, idag sa dom att jag var jävligt bra - på REN svenska!
Skönt!

Det känns i kroppen :P
Fast man orkar så himla mycket nu när jag ätit ordentligt.
Frukost, lunch och fika på eftermiddagen.

Filip har lov nu, men han jobbar måndag - torsdag.
Bra att han får in en fot.
Nästa vecka ska jag ha lov, och veckan därpå.
SKÖNT!

I helgen ska vi fira Ove och Henry hos Forslund.
Efter det blir det middag i Österby med familjen Lundgren, Katarina, Anton och Alvar, Åke ska också komma ner :D

Nu ska jag skriva vidare.
Skriver på Arbetsmiljö & Säkerhet.
Gick väldigt fort.
Ska bara göra tre intervjuer i morgon så är jag klar sen, tummen upp!

Bye, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0