Tisdag ,

Hej :)

Sitter i soffan, fötterna i högläge.
Allt har gått bra idag.

Åkte buss med älskling i morse.
Jag har fått nya arbetstider.
Måndag, tisdag, onsdag och fredag kl: 6.00 - 15.00
Torsdag kl: 11.00 - 20.00

Skönt att jobba tidigt och få gå hem tidigt.
Ikväll blir det kassler med svampsås och potatis.

Jag har kontakt med Katarina VARJE dag!
På Söndag är bebisen beräknad att komma.
Den kan komma när som helst nu :D
Längtar.
Så glad för deras skull.
Jag och Filip ska ta hand om huset deras och djuren om dom blir hemifrån länge.
Men jag vet att allt kommer att gå bra, Katarina är en kämpe :D

Nu ska jag börja laga mat med filip.

Jag har hunnit massor på en timme sen jag kom hem.
Hämtade wille på dagis, pulka, skidor och stavar att bära på då dom haft Hastävling på dagis.
Jag har fixat disken, suttit igång tvätt och duschat.
Jag är en mini-ingrid.

Nu är det på tiden att säga hej då,
Hej då :)
Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0