veckans sista kväll ,

Hej ,

Idag har jag hunnit massor av saker.
Har umgåtts med Fanny och May utan killar.
Janne och Filip ville inte med oss tjejer till stan :)

Filip har pluggat, kollat tv och tagit bamsen.
Janne och fotbollslaget skulle ha haft träningsmatch i stan men dom ställde in den p.g.a snöoväder.
  Tog ett tag att komma hem ifrån stan då man inte såg vägen.

Idag åkte jag, fanny och may mot stan vid 10 - tiden.
Vi skulle köpa bebiskläder och möta upp en lastbilschaufför med Bageriets marsipan.
Chauffören glömde bort oss och åkte förbi avfarten så honom får vi möta någon annan dag.

Vi åkte till Gränby och kollade på en massa saker.
May köpte massa nya kläder efter ha rensat garderoben.
Hon köpte två snygga "outfits" att ha på Lördag då som ska på "Singing in the rain".
  Fanny köpte fin tröja, legging, linne m.m :)

VI FICK SE ALVAR IDAG! :)

Anton ringde och dom behövde lite saker.
Vi handlade det som dom behövde och begav oss dit.
Då det är besöksförbud på Familje BB så fick vi nöja oss med att se Alvar genom fönstret.
Anton kom utanför och hämtade kläderna m.m. men vi fick inte krama honom.
  Alvar var så söt, han hade antons munn och katarinas näsa.
Jätte söt.

Nu längtar vi ännu mera efter att dom ska komma hem.
Vill krama om dom och gratta dom :)
Dom är lyckliga, det ser man på dom.

Alvar - 4710 g och 54 cm lång.


Efter staden och hemkomst så bytte vi om, fikade lite och begav oss till nästa projekt.
Då Fanny ska få tandställning i morgon så hinner inte May göra allt i bageriet som ska göras innan dom måste åka vid klockan 9.30.
  Vi skjutsade Fanny till hunden Pepps och sen åkte vi till bageriet.
Jag och May gjorde lite smörgåstårtor, räkmackor och landgångar :)
Diskade, gjorde fint och sen gick vi för att handla.

När vi kom hem igen så började filip/fanny med maten.
Jag gick ut för att få fram filips bil som var snötäckt som tusan.
Den har stått i typ tre dagar så man såg den inte längre.
  Efter att bilden var framme så skottade jag fram trappen och så :)

Nu är jag iaf nyduschad och mätt.
Redo för en ny vecka som kommer att bli hektisk.

Vecka 12:
Måla, måla och MÅLA. - Hyllan ska bli svart innan lördag.
Möte på Onsdag angående kineserna och efter det så ska vi i projektgruppen planera lite inför lördag.
Jag får ett STORT ansvar på jobbet då Annica ska åka utomlands.
Osten blir "left behind".

I morgon ska vi hem till Gunsta. :)
Saknar min familj väldigt ofta.
Wiljam <3

Nu ska jag fixa allt bröd som ska med i bilen i morgon.
Sen ska jag kolla igenom alla projektpapper m.m.
Först så bara måste jag läsa MAMMAS blogg :D

Puss, hej då  <3
Ska kanske gå en sväng med min nyladdade och musikpeppade ipod <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0