vilken dag, vilken dag

HEJ :D

Bagarna som knäcker - UF har aldrig varit bättre eller lyckligare.

Idag var det mässa på Fyrishov i Uppsala som slut på alla uf-företag.
Prisutdelning, dans, musik, fösäljning, jury och massor av kunder!
  Har varit en underbar dag och jätte rolig.
Dagen gick fort och tårar bjöd jag på också, och självklart röda öron :P haha.

Vart ska jag börja, vart ska jag börja.
Börjar med att säga; Läs tidningen i morgon.
Hoppas att vi kanske är med på någon bild, eller iaf att det står om mässan som var fett bra!

Vi vann en MASSA priser.
Kan aldrig tänka mig att det skulle gå så j*vla bra för oss.
BAGARNA SOM KNÄCKER - UF ÄGER!
  Vi ska till SM (kanske) och vinner man där så blir det tävlingar i Italien, fatta?! Går inte att fatta!

Detta vann vi:
- Andra pris i tävlingen Affärsplan 1000 kronor
- Första pris i Bästa Monter 3000 kronor
- Första pris med Bästa Hantverk 3000 kronor
   - Första pris som Bäst i Uppsala Kommun 3000 kronor
   Fatta att vi vann Bäst i Uppsala Kommun när det fanns 103 Uf- företag i Uppsala Kommun.
   Vi var bäst av alla dom, helt otroligt.
   Det kunde vi aldrig tro.

Tre jättestora checkar fick vi, massor av applåder, tårar och foton.
Jag är överlycklig och lättad.
BRA att vi fick något bra efter all slit vi gjort.

Nu efter att vi kom hem så har vi tagit hand om alla djur som vi har för tillfället och så :)
Vi beställde pizza, det har vi förtjänat!
I morgon ska jag räkna kassan för idag och vi ska plocka ur bilarna och gå igenom alla saker.

Jag ska lägga mig i Janne och May´s säng som vi får sova i då dom är borta , skönt :)
Ligga med godisskålen breve och tv;n på.

Då tackar jag för mig, idag är jag glad.



Kommentarer
Postat av: Mormor och Arne

Grattis Grattis till alla vinsterna! Det har ni tjänat efter allt slit!!!!!!!!1

STOR KRAM FRÅN STOLT MORMOR

2010-03-28 @ 11:24:56
Postat av: moa :)

yes vi är bäst. men det är bara den som vinner bästa uf företag som kan ha chansen att gå till EM. så dit kan vi inte komma! Men bäst i Sverige kan vi bli! :D såklart ska vi åka till SM!



kram kram

2010-03-28 @ 12:42:36
Postat av: Moster Pia

Det klart ni är bäst det är ni fast ni inte vinner. Men att få vinster är grädden på moset.Kramar moster Pia

2010-03-28 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0