when you can live forever, what do you live for?

Han lever för henne .

Hej :)

Idag har det varit lugnt.
Tvättat, kollat på Twilight och läst lite.
Hann också somna en snabbis på soffan.
Har kollat över mitt cv, ska söka sommarjobb.

Just nu så kollar jag på Joey och skriver.
Janne skjutsar fanny till sin fotbollsträning.
May är i stan med susanne och dom ska på bio.
Filip är i duschen.

Inatt drömde jag mardrömmar.
Samma dröm som kommer åter ibland.

Igår så flöt allt på.
Dagen gick över fort.
Det var svårt att gå upp efter bara tre timmars sömn.
Jag och killarna vart det på jobbet.
Ingen av oss var direkt pigga på att jobba.
Jag åt en god taco´s paj till lunch :)

Filip och jag pratar ihop oss om sommaren.
Han har nog sommarjobb, är 99% säkert :)
Vilket är ASBRA!
Jag ska gå och skicka cv till några ställen.
Hoppas.

Nu ska jag skicka iväg ett viktigt mail och sen kolla på tv.
Börjar bli hungrig.
Janne och filip ska laga något efter ett recept i en fin kokbok som janne fick när han fyllde år :D

Bye,

Inga tecken på att bebisen är på gång ännu.
Hoppas den kommer snart ..

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Puss puss...glöm inte att du går ut skolan nu och du kan söka även fast jobb och inte bara sommar jobb.



Puss*// mamma

2010-03-14 @ 08:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0