doftar som en kaka ,

Hej, här sitter jag och luktar smultron.
Min underbara hudkräm från The body shop.
doftar som en kaka.

Det har varit fullt upp.
Jag och filip planerar våran flytt till radhus/lägenheten i gunsta.
Vi har packat det mesta men har en del kvar.

Midsommaren 2011 var härlig .
Jag vill sammanfatta den med några ord; vänner, familj, myggbett, god mat, skratt, dans, kärlek, mycket dricka, musik, spya och en massa annat.
Vi hade det roligt och det känns i kroppen.
Det blev midsommar-firande både fredag och lördag ute i österbybruk.
På fredagen blev det god mat, snaps och så kollade vi på midsommarstången och köpte lotter m.m.
Lördagen blev det nästan alla samma underbara människor, grillat, snaps och sen bar det av ner i parken där det var öltält, pilkastning, dans med liveband m.m.
Mysig helg.

Idag har jag bara tagit det lugnt, jobbar kväll 18-22.
Jag har tvättat lite, städat av litegrann och planerat som vanligt.

Så fort mina pappren kommit in till kontoret så har vi försäkring och kan börja flytta.
Jag längtar som tusan.

Har skrivit till mammas moster Lisbet också och frågat hur det är med min lilla katt och vad hon äter m.m.
Har skrivit en liten lapp med vad jag ska köpa till henne, mat, leksaker m.m. LÄNGTAR!

Tänkte skriva lite också vad jag önskar mig i födelsedagspresent då det är väldigt många som redan börjat fråga :)

- Presentkort på Ikea, ska införskaffa lampor, nytt porslin, kanske någon tavla m.m. 

- Fullerö, vill köpa cult - grejer till köket och kanske badrummet

- Någon hårsalong för att kunna klippa och färga håret

- Presentkort på plantagen för att kunna köpa växter och blommor som jag vill plantera ut :D

- Planteringsvantar, verktyg m.m.


LINA
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0