Tur med vädret ,

Hejsan,

Haft en bra helg.
Varit i österby onsdag - lördag.
På lördag förberedde jag och filip inför bakluckeloppisen på söndagen.
Lördag eftermiddag så åkte vi en sväng till stranden och badade, jag, filip och petra.
Skönt i vattnet och nästan alla tre somnade i solen :)

Söndagen så hade vi riktigt tur med vädret.
När vi vaknade så åskade det och ösregnade ute.
Vi bestämde oss för att åka ändå och när vi rullade iväg så slutade det regna precis.
När vi kom fram till Ulva Kvarn så syntes det knappt att det hade regnat där och det började spricka upp.
Vi hade en jättebra dag med fortsatt bra väder och sålde en del. Skönt!

Idag är jag helt ledig.
Varit en sväng på Gränby och lämnat tillbaka min nya bikini som gick sönder i lördags - typiskt.
Sen har jag varit i andra affärer och handlat, handlade t.ex present till May (svärmor) som fyller 51år på onsdag.

Idag är en lugn dag men resten av veckan är det planer.
Tisdag - jobba
Onsdag - ledig! Städa och hjälpa may inför kalas
Torsdag- åka till ockelbo med may
Fredag - begravning med emma och sen jobba

Nu ska jag äta några jordgubbar som jag köpte på vägen hem

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0