Jägarskolan

Ligger i soffan på pappa och gunillas altan.
Dom har en jättefin stor resenbuske som hänger över.
Har legat någon timme i solen. Så underbart.
Ikväll ska vi köpa hämtmat och sitta framför tv,n och äta. En riktig myskväll. Jag plockade med mig Hamilton och Hamilton 2 som vi ska titta på.
Nu ska jag läsa lite ur Jägarskolan.
En riktigt tjock bok. Ska försöka ta jägarexamen. Vill hinna göra det så Arne och farfar fortfarande är i livet. Farfar har alltid velat att jag ska ta jägarexamen. 
Jag har alltid älskar skogen. Följde med pappa och farfar ut i skogen så ofta jag bara kunde när jah var liten.
Nu ska jag dyka ner i boken.
Ha en bra dag, 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0