"hemma" igen,

Nu har jag kommit "hem" till Gunsta igen. Bunkern.
Känner inte samma känsla här längre som jag gjorde förr.
Nu vantrivs jag verkligen!
 Har haft det jättebra i Ockelbo. Där skulle jag kunna leva.
Marknaden var bra och rolig att gå på.
Jag köpte godis remmar, energimassage BEHÖVDES, och uttöjningar till mitt öra. Det ska bli 8mm.
På klädesaffären hittade jag svarta byxor/leggings som jag bara älskar. Köpte ett par vita förut då det inte fanns min storlek i någon annan färg. Blev överlycklig när jag såg att dom hade såna byxor där. Som jag letat!
 På Granngården köpte jag en pipleksak till Bosse och en "arbetsleksak" som man fyller med godis.
Tack snälla underbara May och Janne som tog med mig till Ockelbo <3
 
Som sagt, "hemma" i Gunsta igen.
Ska fortsätta packa och kolla upp en tvättid.
Göra upp om lite grejer och så, planera lixom.
Har grymt ont i magen och lite ångest. Men så är det.
 Bosse vart iallafall glad när jag kom hem. Det var ju bra.
Nu sover han på soffan breve.
 
Har förhoppningsvis ett jättebra boende på gång till Filip.
Jag letar ett varsitt boende åt oss båda. Jag är jävligt snäll. För snäll!!
 
Jag vet inte vart jag ska börja någonstanns.
Garderoben är tömd. Har två väskor i bilen med dom kläder och skor som jag behöver just nu. Dom får nog ligga kvar där då jag kommer pendla mellan Österbybruk och Gunsta för att få allt klart.
Pust,
 
Nej, dags att börja då.
 
Lina 
<3

Kommentarer
Postat av: Moster P

Bra att du tar tag i saker det är ett friskhetstecken.kram

Svar: Moster jag måste, fast jag inte orkar för fem öre. Måste ta mig här ifrån för att orka gå vidare.
None None

2013-06-29 @ 14:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0