Hitta tillbaka hit kanske,

Dags att börja skriva igen.
Mår så förbannat dåligt och måste få ur mig en del för att orka. Dom senaste fyra mornarna så har jag och bosse (hunden) gått en timmes promenad då han väckt mig vid 5.30-6.00. 
 Söker boende, försöker få hjälp av läkare och kbt-psykolog, försöker se ljust på framtiden.
Just nu tar jag i stort sätt en timme i taget. Det är ganska mörkt just nu. 
Det var jobbigt att läsa gamla inlägg då man tydligt ser mönstret mot väggen och depressionen.
Mycket har hänt sen jag skrev här senast.
 Vi har skaffat hund, bosse som är border collie och labrador blandning.arje dag. Han är så underbar, han får mig upp ur sängen varje dag. Jag har blivit sjukskriven, känns som att jag varit det i en evighet.
 Jag och Filip ska gå isär också. Det är otroligt jobbigt just nu. Min största kärlek, min bästa vän, mitt allt dom senaste 5-6åren. Vi bor fortfarande i Gunsta men har sagt upp lägenheten. Innan sista september måste vi ha flyttat ut. Jag klarar inte ens av att tänka på det. Är så jävla förstörd, kan börja gråta när som helst och är ortoligt skör just nu. Allt händer samtidigt. Inte fan hjälper det att båda mina läkare är på semester också :/
 
Jag har fått bevis på vilka som finns när det verkligen behövs.
Tack till er som står ut med mig. Älskar er alla.
Jag ska försöka ge tillbaka lika mycket när jag orkar igen.
 
Nu orkar jag inte skriva mera.
Lina <3
 

Kommentarer
Postat av: zarah

usch, känner igen det där med att man inget orkar. ett itps som hjälpte mig. glöm alla måste och försök tänk behöver istället. jag behöver gå upp och kissa, inte måste gå upp för att... det är svårt att ändra tankesätt men det är definitivt värt besväret. krya på dig och många kramar

2013-06-23 @ 21:14:41
URL: http://zarah.saell.org
Postat av: mamma

Puss...finns alltid för dig...älskar dig!

2013-06-24 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0