En bra söndag,

 
Underbara Skeier <3
 
Den här helgen har jag varit själv hemma i torpet.
Jag och katterna har det varit.
Peter och kollegorna har varit i Göteborg fredag - söndag på automässa m.m.
Jag har klarat det.
<3
Dock väldigt orolig och rädd men det har gått bra. 
Jag och katterna har legat i soffan på kvällarna och kollat film.
Har varit mycket hos svärmor också då svärfar jobbar på samma ställe, så han var också i Göteborg.
Jag har haft "back up" om jag inte klarat att sova själv.
 
Idag Söndag har det varit en lugn och bra dag.
Gick upp vid åtta och åt frukost.
Sen åkte jag till stallet för att rida ut en sväng på underbara Skeier.
Det gick bra :)
Stärckte självförtroendet lite extra.
Sen stod jag en bra stund i hagen och myste med alla hästarna. Camillas ettåring, nordsvensk, är så go.
Pussat en massa mular idag :')
Nu på kvällskvisten så insisterade svärmor Lena i att jag skulle bada. Ord och inga visor, ett varm bad blev det :)
Nu ligger jag på fönsterbänken i köket.
Petra har lagat mat och svärmor komnit upp precis.
Snart kommer "gubbarna" hem :)
God kväll,
<3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härligt med ett varmt bad, bra svärmor du fått tag på också! ;-) Fortsätt stärka självförtroendet så att du också förstår, det vi andra redan förstått, nämligen att du är en alldeles fantastisk tjej! You Rock!

Kram från din vän i norr!

2014-01-19 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0