Emelie<3

Emelie, jag vet att du läser min blogg, därför vill jag skriva till dig och om dig .
Jag älskar dig så himla mycket, det gör jag alltid. Idag, i morgon och resten av mitt liv så kommer jag att komma ihåg dig.
Kommer att bli så tomt på skolan nu, jag kommer sakna dig.
Jag älskar dig, jag älskar din familj. Jag trivdes med att vara hemma hos dig, sova i din säng och kolla på film. Du vet vad jag tycker om din bröder, speciellt Markus! :D

Jag blev ledsen när jag såg vad du skrivit, om flickan. Det gjorde ont i hjärtat. Jag önskar att allt hade gått bra och du blivit mamma. Jag vet att du blir en bra mamma för du är en sån härlig och underbar människa.
Vi är så lika, och jag saknar dig verkligen <3

Kommer att ha med dig i mina minnen och hjärta resten av livet <3


Kommentarer
Postat av: Elmina

Jaa det skulle vara niice! Usch, snälla påminn mig

inte :/ Det går inte alls bra, men ska snart boka

tid för intensivkurs .. Jag suuger! :/ Men har inte

du redan körkort? Du har ju varit så jävla duktig

att köra med Henry kommer jag ihåg ..



Vad är snart då? :)

Okej, ojj va vuxet allt låter :)



Men gud, TELL ME! Var när hur & varför?!

Snälla berätta ALLT om AleXx .. Seriöst,

har inte träffat honom på sjuk länge! Vad

sa han, vad gör han nu, & allt det där :)



Jaadu, minnen har vi allt .. Tänk när det

var vi 4 .. Usch, gymnasiet fuckade upp allt

det där .. Tänk va kul vi hade när vi gick i

almunge x)

2009-08-07 @ 22:46:11
URL: http://tings.blogg.se/
Postat av: Emelie

Såklart jag läser din blogg gummsan vill ju veta hur det går för dig<3 Jag älskar dig med gumman oavsett vi finns i varandras hjärtan och minnen<3 Jag saknar att ha dig här hemma det känns tomt utan dig här du va en i familjen<3 markus vet det;)



Jag e oxå ledsen över vad som hände mig men jag vet att nån gång i framtiden så blir jag oxå mamma. Du e en underbar människa Lina du kommer att bli en bra mamma och en bra vän och absolut en bra fru<3 Jag håller med om att vi e så lika jag kommer absolut att sakna dig och inte kunna träffa dig lika mkt längre men vi ses nog snart<3

DU E SAKNAD MIN UNDERBARA VÄN<3

2009-08-09 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0