Måndag morgon ,

Hej hej :)

Idag så är det Måndag.
Jag har sovit riktigt skönt inatt, sov till ca; 9.30.
Innan jag gick och la mig så låg jag på spikmattan en stund, nacken fick ligga på den, ryggen och allt.
As skönt!
Jag tror att den hjälper, Janne/May/Fanny brukar ligga på den och dom sover jätte gott.
Jag sov som en stock. Man blir varm och mjuk, smärtan försvinner. Nacken känns lättare.

När vi vaknade så åkte vi till bageriet.
Nu när vi kom hem så tog vi bort kattmaten och stängde kattluckan.
Katten Åke mår inte bra så han ska till vetrinären idag igen.
Han hoppar på tre ben, spinner inte och är allmänt stel.

Filip har packat allt som han ska ha med sig och jag har packat mitt.
Ska hem om någon timme och då ska jag påbörja alla projekten.

Nu ska jag umgås med filip,
Skriver senare :)

Ska fråga filip om jag får låna hans kamera över julen så kan jag ta en massa bilder :D

Puss och kram, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0