Måndag :)

Hejhej :D

Idag är det Måndag.
För att vara Måndag så har den varit annorlunda, inte alls jobbig och dryg.
Började 10.10 idag med chark.
Vart sovmorgon och frukost i bageriet, asbra.
Charken var lugn, samma sak med svenskan och religionen.
 På religionen så fick vi sällskap av lillasyster petra eftersom hon slutade tidigt och skulle åka med mig och filip hem till gunsta. Förstår om hon inte orkar åka buss och hoppa på kryckor.

Efter skolan så åkte vi till Elgiganten, vi kollade på mobiler och kameror.
Sen vart det en sväng på Ikea och kolla på lite fler julklappar.
Jag och filip skjutsade petra på en "vagn". Roligt :D
Gick så mycket fortare då och hon slapp få ont i händerna av kryckorna.
 Idag efter hon badat så lossnade skyddet hon haft på foten sens operationen.
Fick se såret och stygnen. Usch, men det såg bra ut.

Vi åt pizza, sallad och sådant idag. Jag bjöd :)
Sen kollade vi på filmen som henry spelat in då han, mamma, mormor och arne varit på willes dagis och kollar på lucia showen som dom hade. Massor av föräldrar och barn.
Wille är så himla söt <3

Idag bestämde vi att Fanny och Petra också ska vara med på nyårsafton.
Ska bli riktigt roligt.
Det blir jag, filip, fanny, petra, pontus, johan och moa än så länge.
Håller tummarna på att vi blir flera :D
Planerade lite mat, efterrätt och sådant, raketer och lite alkohol m.m.

Har skrivit lite med Elmina, fått fina kommentarer.
Vill skicka en hälsning till Sara <3
Elminas älskade katt som gick bort förut.
Jag kommer ihåg henne så väl.
Hon mös med oss i sängen då jag sov där, hon var riktigt duktig på att kraffsa på dörren och jama, hon brukade sitta/ligga i soffan då vi kollade på film.
Och det största minnet jag har var på julen då hon brukade äta upp Elminas julpynt som hon la i fönstrena. Sånt här guld glitter.


Nu så ska jag försöka hitta på lite mera saker, fick ett roligt tips av Elmina som jag kan skriva om.
Ska skriva om saker som jag absolut inte skulle göra , även om jag får betalt.

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0