Nu behöver jag eran hjälp :)

Jag funderar på om jag ska ringa Sofie och boka en klipptid för att klippa page?!
Jag har ju ändå haft kort hår förrut, jättekort hår!!

Jag är sugen på att testa, det växer ju nädå ut.
Kankse klipper en lång page, och klipper kortare senare om det känns bra.
Jag har ju trots allt ganska så långt hår nu och det är underbart!
För er som ej vet hur Page kan se ut så kommer några bilder :)

Jag vill ha en half lång ruffsig, uppklippt page!



Jag vill ha min page som bild nummer 1 och 3, något sådant liknande :)


Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Jag röstar för nummer 1. Det skulle du passa bra i och då har du möjligheter att även sätta upp luggen. Snyggt med taggigt nedtill mot kinden. Kram moster

2009-07-14 @ 07:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0