Våran dag idag <3

Hejhej :)

Idag är det våran dag!

Jag och Filip firar att vi varit tillsammans i 1 år och 6 månader.
Idag var det ett halvår sen vi förlovade oss :D

JAG ÄLSKAR FILIP <3

vi har en massa roliga minnen ihop, här kommer en massa bilder :)




Här om dagen när Filip försöker få Wille att göra rock´n roll




Petra, Filip och Wille var ute och busade :'D




På Gräsö i somras, Wille och Filip blåser bubblor :)




Vi gjorde besök hos mamma, henry och wille när jag, filip och tjejerna var i
Ockelbo hos filips morfar. Vi tog en tur och kollade in i husvagnen, fikade och badade :)




Efter badet blev det fika uppe vid husvagnen. Wille och Elina busade runt husvagnen, dom hade skojj ihop :)
Henry och Elina snackade om hennes föräldrar eftersom Henry för många år sen firat nyår med hennes mamma och pappa.

Jättemysig camping, har tältat där förr och jag vill tillbaka!


Nu ska jag plugga, bye <3
Senare kanske jag ska till Filip, det är ju trots allt VÅRAN dag idag :')


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Grattis :) Själv har jag och min fina kille varit tillsammans i 4 år och 8 månader, har dock inte blivit förlovning ännu, men vi satsar på det till sommaren, då vi firar 5 år :) Såg att du lämnat en kommentar på en smyckesblogg, så tänkte då tipsa om en till, så kolla in min blogg :)

2009-10-29 @ 23:24:50
URL: http://sofiesparlor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0