Nyvaken :)

Godmorgon :)

Nyvaken, sitter med datan så länge som jag väntar på att älskling ska vakna.
Vi vet inte vad vi ska göra idag när vi är LEDIGA! - Asskönt!

Fick lust att köpa något armband av sweetdesign, tror jag ska göra det sen :D
Ska också köpa en väska eller flera av Mimmi, hon är jävligt duktig på att sy, alltid varit! 

Nu ska jag nog kolla vidare på internet och sneare äta frukost :)

Puss<3

Vi hämtade knäckebröds listan ifrån konsum igår och deras beställningar, dom älskart, blev hela 30kartonger sammanlagt ifrån alla personal där :D
INTE sista gången vi lägge lista och smakprover där.
Kommer ju komma yttligare en smak ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, enklast är om man betalar till mitt konto :)

2009-09-18 @ 16:38:40
URL: http://sweetdesigns.blogg.se/
Postat av: mango

hej! vad roligt med Uf, har ni ingen hemsida?

jag bor i katrineholm hahah.



PUSS

2009-09-19 @ 11:16:14
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0