-

Hejhej ,

Har verkligen inte haft tid att sitta vid datan något eller att skriva blogg.
Förlåt.

Praktiken går jätte bra, mer än bra.
Jag trivs och dom är sååå snälla.
Jag har lärt mig MASSOR på bara tre dagar.

Nu ska vi strax äta och sen fira Janne som fyller år.
Filip och jag köpte presenter ifrån oss i familjen.
Han får en skruvdragare och en jätte fin tröja.
Jag valde den , hoppas han använder den :D

Nu ska vi fixa, bye.

Anton och Katarina kommer strax.
Katarina piggar upp, fanny och johanna också.
Alla tre skickar fina söta sms och hjälper en genom vardagen.


Igår var vi på bio :)
Senare tjejkväll någon gång, längtar.
Bye , puss <3

Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Puss puss från mamma....hälsa Grattis till Janne från oss...:-)

2010-01-20 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0