när katten är borta så dansar råttorna på bordet ,

Hej :)

Idag är vi lediga.
Riktigt skönt.
Kunde inte bett om något annat.

Idag ska filip fixa lite med bilen.
Jag ska ta det lugnt, börjar nog bli förkyld.
Ska ta lite bilder och fixa lite.
Bilderna ska in på facebook :)

Idag, senare så ska vi åka till pappa.
Ska vara där torsdag till söndag morgon.
Sen blir det att åka och fixa inför SM måndag/tisdag.

På lördag ska vi nog åka båt med pappa, över dagen bara :)
Ska försöka slappna av.
Om jag gör en lista med allt som måste göras så glömmer jag inget, och då kan jag nog slappna av i helgen hos pappa.
Fy vad jobbigt.

Igår bakade vi iaf klart allt det sista.
Skönt.


Vi har också bokat in två hela dagar med Lars (våran handledare) i skolan.
Vi ska göra en årsredovisning på MÅNGA sidor, och sen ska vi också lägga / stänga ner företaget.
Lärarna vart inte så glada när vi sa att vi behövde måndag / tisdag till vårat företag.
Men hur ska vi kunna hjälpa det, nu i veckan som kommer så är vi inte på skolan någonting.
Först är det SM måndag - tisdag, sen onsdag kl; 8.00 så går bussen ifrån skolan till Göteborg.
Då är det klassresa till fredag som gäller.
Fan, fan, fan vad mycket att tänka på.
Just nu vill jag bara dra täcker över huvudet.

Ikväll ska vi laga god men enkel mat, haha.
Sånt som vi inte äter när Wicke är hemma.
Sånt som vi gillar men inte hon :)
Pappa kommer nog bli glad.
Maten står på bordet när han kommer hem.


Nu ska jag äta frukost.
Puss, bye :)

När katten är borta så dansar råttorna på bordet ,


Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Skönt att få en dag ledigt...:-)



Se till att få iväg inbjudningskort också...



Puss/mamma

2010-05-06 @ 20:02:00
Postat av: Moster Pia

Ta en timme i taget och andas emellan. Tänk på något positivt där emellan så går dagen lättare. Det kommer ett slut på allt och då kommer du bara minnas det roliga och det jobbiga blir mera ett minne blott. Jag saknar skolan ibland det var en rolig tid att tänka tillbaks till. kram moster Pia

2010-05-07 @ 08:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0