Bosse bus,

Nu ligger vi och vilar, jag och bosse.
Vi åkte till fjällnora i morse och har varit där några timmar.
Han har fått träna på inkallning, sök, lite konster och bara lekt.
Peter, en vän kom förbi också. 
Han fick bra många pussar av en glad bosse som älskade uppmärksamheten :)
Bosse passade på att jaga fåglar eller att sova när vi satt och pratade. När Peter åkte som gick jag och bosse till hundbadet.
Vi var själva där så bosse fick springa lös och leka.
Vi busade båda två i vattnet, då han ändå blötte ner mig så kunde jag lika gärna bada med honom :)
Han är så rolig att vara med. Full med bus och liv.
Det smittar av sig <3
Det var inte sista gången vi åkte dit, där kommer vi nog hänga flera dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0