Färdigt,

Nu är allt som jag måste ha med mig nerpackat.
Kläder, skor, smycken, smink, mediciner m.m.
Nu behöver jag bara komma tillbaka hit för att packa resten och köra grejerna någonstans.

Ligger på sängen nu, fullpackade väskor, kastonger och sopor runt om mig. Hur kunde det bli såhär?
Det mesta är den här jävla depressionens fel!!!
Jävla skit.

Jag väntar på att storebror Ch med sin underbara Malin ska komma och hämta Bosse.
Bosse ska få vara "stan-are" inatt.
Jag ska åka till österbybruk och sen vidare till Ockelbo.
Filip jobbar imorgon så fick fixa hundvakt i sista minuten.
Jag känner att Bosse kan vara hemma hos sin husse i helgen.

Nu ska jag fixa lite mera,

Lina
<3

Kommentarer
Postat av: helena

Stora bamse kramar finns här om du vill prata

2013-06-27 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0