Hemma igen,

Det blev en sväng till Kista centrum med mamma och lillebror. Underbara May hjälpte mig med Bosse idag.
Köpte en parfym och handlade lite.
Det är så stortoch så många affärer som inte finns i Uppsala.
Nu är jag trött, fast på ett bra sätt.
När vi kom hem så blev det fika ihop med May innan hon åkte hem. Glass och jordgubbar.
Nu har jag hämtat Moa och handlat lite kvällsmys.
Moa ska göra oss sällskap inatt då Filip inte är hemma.
Snällt av min kusinvitamin :)
Middag blir det ihop med familjen hos mamma.
Bosse har fått ett grisöra från mamma, han blev helt tokig. Gott tyckte han.

Avskyr dagens väder, blir så trött och huvudvärk.
Så länge jag inte är själv så kan det få åska!

Försöker finna någon som har en moppe, vanlig som man växlar. Måste lära mig så jag ska kunna pröva på cross ;D
Lina
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0