jävla tankar

Hela tiden så snurrar det runt i huvudet.
Jag försöker hålla mig sysselsatt, städa, tvätta, gå ut med Bosse, ringa mor/far föräldrar, rita, skriva. Har försökt läsa med det går inte.
Jag har tänkt i fel banor också. Kan inte ro för det men vissa dagar är mörkare än andra. Så är det bara.
Jag har ringt unga vuxna och försökt få prata/träffa någon annan då min läkare är på semester. Min psykolog som jag träffade förut är inte heller där. Vad fan!
Idag ska jag först äta lunch och ta min medicin.
Sen ska jag gå en sväng, blir nog skogen. Älskar skogen. Längtar tills jag kan plocka svamp igen. Jag och Bosse får gå ut i skogen.
Har träningsvärk i kroppen, bröt ihop en sväng igår. När man inte får luft och bara gråter så spänner man kroppen sjukt mycket. Det känns i bröstet och magen idag.
Har betalat lite räkningar och försöker fundera ut vad jag, mamma, wille och bosse ska hitta på imorgon. Blir nog en sväng till Ulva Kvarn om det är fint väder.
Nu i veckan är det Ockelbo marknaden, fredag till söndag.
Filip vill inte åka. Jag vill åka men vet inte hur jag ska göra. Lundgrens ska nog upp torsdag kväll till lördag förmiddag.
Petra min kära kollega hörde av sig idag också, ska jobba på söndag, 9-15. Ska bli skönt, kul. Inte ofta jag är där på Hällen längre :/

Jag skriver som jag tänker och pratar, försöker hålla inne med det värsta iaf. Bloggen är för mig, att jag ska kunna skriva av mig och kunna gå tillbaka för att kolla. För att kunna se ett mönster och för att minnas.
Om någon tar illa vid sig så sluta följa bloggen.

Nu ska jag nog äta en äggmacka, måste få i mig något.
Lina
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0