Jobbdag,

Det gick bra att jobba idag.
Alla som man träffar på Hällen smittar av sig med sin glädje och ork på mig. Tack för det :)
Efter jobbet så åkte jag och Filip iväg för att kolla på ett hus som ska hyras ut.
Som det ser ut nu så kommer Filip att flytta dit i september någon gång.
Jag hade ju velat bo där!!
Jättemysigt och fint. Vet precis vad jag skulle gjort och så. Målat köksluckorna och pysslat.
Vill ha ett eget hem nu, som bara är mitt.
Då får jag inresa och göra precis som jag vill.

Min brukare sa idag att jag ska vara tillsammans med en kille som har stjärntecknet fisk eller skorpion. Hon kan det där hon. Så gullig och rar som tänkt på det åt mig :P

Nu sitter jag i soffan, precis kommit hem.
Vill inte vara här.
Funderar på vad jag ska hitta på.
Kanske åka iväg en stund.

Hade en bra och vettig pratstund med min kollega Liv idag. En massa tips och idéer och hjälper. Tack.

Lina
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0