allt bara snurrar

Allt bara snurrar.
Man tror att man ska få känna lycka och lugn ett tag, men nej sen kommer nästa grej. 
Trött på det här.
 
Hänt mycket. 
Inte velat skriva och glömt bort det också.
Jag är kär, sjukskriven, arbetslös, har nytt hem m.m.
Har nu lämnat Gunsta och det livet bakom mig.
Saknar familjen Lundgren.
Jag bor numera i Almunge.
Hos Peter <3
 
Jag går hos psykolog och APU på arbetsförmedlingen.
APU = arbetspsykolog.
Det rullar på. Nu börjar dom komma fram till vart vi ska börja.
Jag har gjort tester, många.
Matte, svenska, mfl.
 
Som det ser ut nu så ska jag börja gå till något som heter "resa". Där ska jag få hjälp med allt för att byggas upp och bli hel och kunna börja arbeta igen.
 
Det värsta är att jag skäms.
Skäms över att det blivit såhär.
23 år och gått in i väggen.
Det här är inte jag och det gör mig arg.
ARG.

Kommentarer
Postat av: Malena

Inte ska du skämmas heller. Det kan hända precis alla. Och jag vet MÅNGA som gjort det trots att dom är unga. Du ska se att allt kommer bli bra igen. Även om det kommer ta tid. Massor av kramar till dig <3

2013-10-09 @ 09:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0