Österbybruk

Haft en bra dag.
Började dagen med en promenad i höstregnet.
En varm dusch efter det.
Sen blev det rally över skogen till österbybruk.
(Bilen är riktigt skitig nu)
På bageriet blev det lunch och fika. Pratat ikapp allt man missat. Kramat om folk jag saknar enormt mycket.
Middag hos Lundgren och sen en kvällspromenad med bamse, fanny och may. 
Efter det så blev det myskläder, tända ljus, tv och snacks i may och jannes säng.
Känner mig så varm, glad inombords. Känns så skönt att jag fortfarande kan komma hit. Komma hit bara sådär som förr.
Nu har jag precis bäddat ner mig.
Blev kvar här inatt, svårt att åka här ifrån :')
Fast jag längtar hem till min Peter!
Blir en prövning att försöka bortse från trycket över bröstet och försöka somna själv.
God natt 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0