Filip är snart hemma<3

Ikväll så ska vi hämta Filip på arlanda, äntligen. Vi har gjort en skylt oxå som vi ska hålla upp så han ser oss, haha :P
Kommer vara ett stort foto med Filip på och kommer att stå ungefär Välkommen hem Filip.

Jag är hemma ifrån skolan idag och imorgon, idag fick jag jobba själv, tog uppgifter igår ifrån lärarna och imorgon så är jag ledig eftersom det är Filip oxå och jag vill vara ledig med honom :)

Ska bli så skönt att få hem älsklingen igen, har varit så ensamt..
Inatt så slipper jag att sova själv :D
Jag är väldigt sugen på att få se allt som han köpt, jag vet om några saker som han köpt åt mig, t.ex: peak-jacka, converse-skor, scarf och sen vet jag vad han köpt till dom andra på ett ungefär :)

Idag ska jag köra lite på deras "cykel" (det är ingen träningscykel men jag vet ej vad den heter) sen ska jag duscha, plugga lite och sånt. Ska kanske ta och plocka i ordning i Filips rum litegrann.
Jag ska nog ut och cykla en sväng oxå, någon timme. Måste försöka cykla lite nu, den 3Maj så ska jag och min "idrotts-klass" vara med i en cykel-tävling :)

Nu ska jag gå upp ur sängen, upp och äta dom underbart goda te-kakor som Janne bakar i sitt bageri :D
Hade gött, skriver senare<3

Imorgon så blir det ett inlägg ifrån både mig och filip :)
Kanske laddar upp några bilder som han har med sig ifrån Kina!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0