Onsdag :D

Hejhej idag igen .

Vad ska jag skriva om idag. Jadu.

Just nu sitter jag i Filips säng med hans data framför mig. Har kollat runt och skrivit lite på internet. Bland annat skrivit ut mitt Cv och sånt som ska skickas för att kanske få sommarjobb.

Idag i skolan gjorde vi princesstårtor, gick fort och lätt, tack och lov. Hade ingen lust att göra tårtor idag. har inte varit på något vidare bra humör idag, röt nog till och massa sånt en hel del idag. Har inte varit mig själv på några dagar, väldigt trött och stressad. Vill inte ha ännu en ångestattack. May tycker att jag borde varva ner och kanske gå till en doktor med min mage, ibland kan jag inte äta på flera dagar och må riktigt skit. Som om jag har en magkata'rr som kommer och går.

Idag skjutsade vi hem Johanna till Börje efter skolan och hämtade två jättefina cyklar som jag och Carran ska få låna tills nu på söndag. Då blir äntligen cykeltävlingen av. Skönt, så är den över sen. Tack vare Carran så är jag taggad och ser fram emot söndag. Fått låna hjälm av Moa och en midjeväska att ha saker i som måste ätas unde loppet.

Vi hämtade oxå luftmadrasser och sovsäckar hemma hos mamma för att kunna ha dom i morgon när gänget kommer hit till Filip. Ska bli så himla kul, vi har aldrig hittat på något ordentligt med övernattning oxå :D
Vårat gäng är verkligen härligt, det är jag, filip, carran, johanna, moa, johan och pontus. Vi är bäst!

Vet inte vad jag ska skriva mera, jo, nästa vecka ska jag på halkan, den 6/5 ska det hända :D, skojj skojj!!

Får se om jag skriver mera senare. Ikväll blir det bara till att ta det lugnt, är helt slut. Har så ont i mina fötter så jag nästan grinar, Usch!!

Byebye, hade bäst allihopa!

Vill säga hej till mamma och moster pia, hört att ni läser då och då :D

skriv gärna kommentarer eller berätta vad ni gör sista april, puss<3

majbrasa







Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Tackar för hälsningen. Träffar dig inte så ofta så då får jag gå in och läsa lite vad du gör om dagarna/helger och kvällar. Ha nu en riktigt mysig Valborg och ta hand om min guldklimp. Kram moster

2009-04-30 @ 07:49:19
Postat av: Madeleine (Carrans syster)

Tack Lina för komentaren om mitt inlägg. Väldigt sött att du bryr dig om oss Syskon. Blev väldigt glad. Ta hand om dig!

2009-04-30 @ 08:56:51
URL: http://mcsyskon.blogg.se/
Postat av: fanny

Så himla bra valborg !

Tack för att du bror och alla era kompisar gjorde den så rolig och bra ! verkligen sköna människor hela bunten :D

Stolt över att få vara din svägerska ! <3

2009-05-01 @ 18:11:43
URL: http://fannytheminibaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0