Söndag kväll

Hejhej :)

Den här helgen har varit långsam, jag har sovit väldigt dåligt :/ . .

Fredag till Lördag var jag och Filip hos pappa, skit skönt. Det var bara pappa hemma och det händer typ aldrig så det var underbart skönt!! Vi grillade och kollade på nya Rocky. Skit mysigt.

På lördag morgon åkte vi in till Gränby och tittade lite. Jag skulle kolla efter en bh men hittade ingen bra i min storlek :/
Filip handlade ÄNTLIGEN för sina presentkort, han köpte ett par Björn Borg kalsonger och en röd Fred Perry tröja, jättefin!

Idag söndag så vaknade vi utav att Janne stod breve sängen och puttade på filip :P
Dom skulle upp tidigt för att köra ut jord med fotbollslaget. Jag klev upp då jag oxå, la mig i soffan istället.
Filip och Janne kom nyss hem, dom har hållt på hela dagen.

Jag, Fanny, May och Susanne drog ner till Ip i förmiddags för att öppna kiosken, premiär för i år :D
Det var damlaget som spelade sin första fotbollsmatch.

Korven var så klart underbart god som vanligt, och vi hade riktigt skojj och skönt i solen.
Damerna förlorade men fick in två fin fina mål. Dom är verkligen skit duktiga :D
Mini är bäst! <3

Efter matchen var slut så busade vi lite :D
Vi såg en massa folk som rastade sina hundar både på och runt om fotbollsplanerna eftersom dom var där för att ha bilbingo och hade hundarna med sig. Fanny den busungen tog microfonen och ropade ut i högtalarna att
Ingen Rastning Av Hundarna På Fotbollsplanerna!!!
En riktigt surkärring till tant som hade två fula pudlar vänder om skit snabbt och börjar gå med bestämda steg mot kiosken där vi står. Hon vart skit arg! Hon tyckte inte att det var något skojj med att vi ropat ut det i högtalarna.
Vi skulle ha sagt till henne att hennes hundar var fula, och att om hon inte plockade upp hundbajset så skulle hon få äta upp det!! Det är alltid massor av hundbajs runtomkring där eftersom alla pensionärer rastar sina små "söta hundar" där när dom har bilbingo!!

Tack för mig, dags för att laga mat . Byebye :D


Kommentarer
Postat av: fanny

haha , jag blev verkligen arg på tanten ! :o

lina är så rar å underbar ! :D

2009-04-26 @ 21:41:12
URL: http://fannytheminibaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0