Torsdag idag :P

Idag är det Torsdag, vad ska man säga ..
Skola, skola, skola ..

Jag och Filip åkte till Axfood efter skolan, handlade lite åt kiosken nere på Ip, Susanne och May ska strax uppna kiosken igen inför fotbolls säsongen :D
Vi köpte, ketchup, senap, delikato bollar och mazariner, godis och chips :D

Fanns skit mycket grejer där, skit coolt ställe!!
Vi ska dit nästa vecka igen för att handla lite inför sista april.

Jag blir ute i österbybruk på sista april, vi har bjudit hit vårat "gäng" :D
Kommer att bli skit skojj!!

Vi ska sitta ute på altanen, grilla och bara ha skojj, kanske koppla in singstar eller gitarr hero eller bara se någon film, iaf dricka lite goda drinkar och äta efterrätt :D
Allt kommer att bli skit bra!!

Nu ska jag träna lite och sen duscha.
Jag är själv just nu, alla är på fotboll och May stäbger i bageriet.

Nu närmar sig cykel-tävlingen, jag, davic och carran ska vara med i en cykel-tävling.
Vi valde Näringsriklig kost & Idrott som inviduellt val, målet är att klara av att ladda upp med kolhydrater och ta sig egenom tävlingen. SKIT SPÄNNANDE!! 
Vi får peppa varandra :) , och TACK till Johanna och hennes lillasyster som lånar ut sina cyklar till mig och carran.

Byebye, nu ska jag äntligen träna :) 

Kommentarer
Postat av: Carran

Hej tjejen!!

Sista april kommer verkligen bli super bra! Men säg till om jag ska ta med mig något sen. Eller vi får prata om det i veckan kankse;D

Vi kommer verkligen äga på tävlingen! De kommer gå såå bra! hahah!!Hare så bra nu tjejen.

Kul att du också har skaffat blogg förresten;D Puss

2009-04-25 @ 09:05:45
URL: http://mcsyskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0