<3

JAG ÄLSKAR DIG EMELIE <3

Kommentarer
Postat av: Elmina

Jaa, du vet ju hur mycket hon betydde/betyder för

mig :/ Tack för kommentaren med nyckeln :)



Åh, det gillar vi! (a) haha .. Tack, jag skulle

bli så sjukt glad .. Haha jaa .. ingen vet hur det

hade varit idag om vi aldrig börjat där .. Nej men

fy med långben x)



Men gud, haha! Var det den gången jag inte var med

& AleXx gjorde slut med mig? Kommer inte riktigt

ihåg när det var .. Vart va ni då? :)



Men gud, vadå långben fick inte vara inne i mitt rum? :P

Och vadå drog ner, hade vi sex menar du? Haha :)



Okej, du får gärna berätta vad du skriver & vad han

svarar :)



Hur är det med wallen då? Var inte han din "bror"

förut? :P



Omg va mycket galet vi gjorde .. Kommer du igår det

vi gömde i din låda som alla ville se sen & jag

skulle slänga i sopptunnan, men den var tom så det

gick inte & AleXx förljde efter mig för att se vad

det var .. OMG! Haha x')



& då vi träffade långeben för första gången & han

sov på golvet, sen gjorde han världens ryck med

armen & vi började as garva, sen hade han ju as

ont när han vaknade! x)

2009-08-10 @ 21:09:09
URL: http://tings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0