FÖRBANNAD

Jag är förbannad, jag hade planerat att plugga hela dagen idag eftersom filip skulle fixa med stereon och ljudet i bilen hela dagen.
När vi ätit frukost och filip gick ut och jag startade datan så funkar det inte att få upp Anderssons sida, går ej att hitta. Den vill inte funka.

Jag har läst i boken istället och kollat på skyltar.

Har kollat schemat för årkurs 3 som börjar på torsdag, är ett skit bra shcema, detta år kommer att gå skit fort!!
woho!!

Har också kollat upp priser på simkort, ska börja simma och träna.
Ska gå ner i vikt så att jag kan tatuera min fina "dröm" om något/några år.

Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Emelie G

Hej gumman jag ville bara önska dig lycka till med skolan<3 jag jobbar för fullt det känns skit konstigt att intte gå till skolan den 20e men men man måste ju bli vuxen nu haha:P hoppas att allt går bra:) fina bilder på wille saknar den lilla krabaten:)Ha det super älskar dig och saknar dig<3 puss puss

2009-08-15 @ 20:05:20
Postat av: elina

sv: tack så mycket Lina!

2009-08-16 @ 10:03:37
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0