Gräsö :)

Hejhej :)

I morse så klev jag och filip upp, dags att åka till Gräsö :)
Käkade frukost, hämtade bröd och bullar och sen skyndade vi oss iväg.
Vi åkte med 10 - färjan.

Sen när vi var framme så gick vi ner till vattnet/havet och tog med termometern för att mäta graderna. Det var 22 grader, riktigt skönt!

Vi allihopa, arne, mamma, mormor, henry, wille jag och filip packade ihop korv, grill och massa saker och begav iss ut med båten. Vi hittade ett bra ställe att kliva i på och bada.
Vi grillade korv oxå, riktigt gott.

Nu så när vi kom tillbaka så gick vi till stranden och badade lite mera :D

Nu ska vi börja fixa mat och grilla.

Pusspuss <3

Vi sitter och kollar på bilar på blocket, snart kanske älsklingen har bil :D

SNART SÅ ÄR DET ELDFESTEN!!

Kommentarer
Postat av: Elmina

Dr Alban - Tio små moppepojkar



http://www.youtube.com/watch?v=X5BKFLwh2DI



Var bara tvungen att skicka länken, för visst

var det du & jag som hittade den eller hur det

var? Haha ..

2009-08-06 @ 20:32:23
URL: http://tings.blogg.se/
Postat av: Elmina

Jaa det är nästan läskigt va tiden går!

Jaa usch, jag börjar bli gammal! x)



Jaha, men grattis då :)

Coolt att du redan har hittat din man ..

Tror du att ni kommer få barn snart då?

Jag vet ju att du är barnkär och såå ..



Nej jag vill inte ha en kille som det är

nu, har inte självförtroende för det ..



Mamma bor ju kvar & allt är som vanligt ..

Jag bor ju fortfarnade i Stockholm, kommer

ju alltid bra här .. om man inte flyttar

till gotland eller såå .. Jaa jag vet,

älskar hennes bli, jag ska lätt köpa en

Elmina - skylt .. när jag väl får körkort ..



Tacktack ..

2009-08-06 @ 20:36:59
URL: http://tings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0