Hej hej, äntligen helg

Hej hej :)

Nu sitter jag här en liten snabbis, kollat saldot på kontot, kollat familjens semester blogg, petras blogg och snabbt in på bilddagboken. Nu så ska jag bara skriva lite här och sen ta det lugnt.

Igår så städade vi och fixade här hemma innan may och resten av familjen skulle komma hem. Filip åkte vid 18.15 in mor stan, då började jag med maten.
Grillad kyckling, klyftpotatis, grillad haullomi och sparris.

Idag så har jag och may varit i Vendel på fannys fotbolls-cup. Roligt :)
Nu har vi handlat mat till kvällen, ska äta tacos.

Nu ska jag bara ta det lugnt.

Tack för sällskapet och fikastunden igår mormor.

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0